شناسهٔ خبر: 176699 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت سازمان راهداری در پی واژگونی اتوبوس در محور یزد-طبس

واژگونی اتوبوس بوشهر به مشهد سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به دنبال واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور یزد-طبس که از مبدا بوشهر به مقصد مشهد مقدس در حرکت بود منجر به کشته شدن تعدادی از هم‌وطنانمان شد، پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که واژگونی یک دستگاه اتوبوس در ساعت ۲:۴۰ بامداد امروز در محور یزد-طبس که از مبدا بوشهر به مقصد مشهد مقدس در حرکت بود منجر به کشته شدن ۱۰ نفر و مصدومیت ۳۰ تن از هم‌وطنانمان شد.

در اطلاعیه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آمده است:

«انّا لله و انّا الیه راجعون

با نهایت تاسف و تاثر حادثه تلخ تصادف رانندگی در محور یزد-طبس که منجر به از دست رفتن جان تعدادی از هموطنان عزیزمان شد، موجب تالم و حزن تمامی مسئولان و آحاد جامعه شد.

تیم کارشناسی این سازمان بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و مشغول بررسی کارشناسی ابعاد وقوع حادثه هستند.

سانحه مذکور ساعت ۲:۴۰ بامداد امروز در محور یزد-طبس بر اثر واژگونی اتوبوس که از مبدا بوشهر به مقصد مشهد مقدس در حرکت بود، روی داد که گزارش‌های اولیه از جان باختن ۱۰ نفر و مصدومیت ۳۰ نفر دیگر از مسافران حکایت دارد.

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این سانحه دلخراش را به خانواده‌های سوگوار و بازماندگان تسلیت عرض کرده و مراتب همدردی خود با بازماندگان این سانحه را اعلام می‌دارد و از درگاه پروردگار سبحان برای جان باختگان، رحمت و مغفرت، برای بازماندگان صبر، شکیبایی و برای مصدومان این سانحه، تندرستی مسئلت می‌کند.